Uppdatering

Nu har jag jobbat på mitt nya jobb i några dagar, känns riktigt bra.
Personalen och arbetstagarna är ett härligt gäng som gärna hjälper till när jag inte vet vad jag ska göra, utan att bli bossiga ;)
Gick miste om ett pass på särskolan idag dock, jag är så sugen på att se den verksamheten så det var lite tråkigt att tacka nej. Men jag tror jag får fler chanser...
Just nu är jag riktigt sugen på ett Stockholmsbesök, den 26-28 november blir det en tripp upp till huvudstaden och Julia^^ Blir nog lite filmfestival och förhoppningsvis något besök på ett mysigt cafe och en pub ;) tyvärr hinner vi nog inte med allt jag skulle vilja göra men att träffa sin bortflyttade vän är såklart det viktigaste!
Skönt att komma bort lite dessutom..

Det är kyligt på den kreativa fronten, försökte mig på en väska för ett tag sen.. den syddes men förstördes när jag skulle göra ett tryck på. Riktigt tråigt när resultatet inte blir som det var tänk. Jag är inte den som har tålamod att prova tills det fungerar utan det ska helst gå på försök nummer ett =)

Kommentarer
Postat av: BU

Du får komma ner och vara kreativ med mig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback