Halvtid men dagtid

Efter två-tre veckor med alldelse för lite jobb (ett 24h pass är väl vad jag fått ungefär) så ska jag plötsligt prova på något nytt!
Mitt förra inlägg handlade om ett kort vik på särskolan som sket sig, men nu har jag istället fått några veckors vik på en daglig verksamhet. Ska bli superkul =)
Må-fre 11-15, inte så många timmar men efter denna abetslösa period tar jag med glädje emot vad jag får!
Dessutom ska det bli skönt med lite rutin och dagtidsjobb som omväxling.
Jag hoppas att det kan fyllas upp med några pass på mitt vanliga jobbställe med men det återstår att se.
Och är inte tiderna ganska fina ändå? Jag slipper gå upp i ottan men kommer hem i god tid. Kanske samtidigt som S för ovanlighetens skull.

Fint är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback