Ett ekande samtal

Jag gillar mailkontakt, inte telefonsamtal.
Jag vet inte vad mitt problem är men jag har fortfarande svårt att ta tag i saker när det innebär att jag måste ringa till någon, väldigt fånigt jag vet. Nyss fick jag ett samtal, ett väldigt glädjande sådant för jag får kanske jobba i veckan. Men nu väntar jag på att bli uppringd om ett slutgiltigt besked, jag försöker om och om igen komma på vad vi egentligen sa.. Hade vi mailat så hade jag kunnat läsa och analysera våra ord. Och jag hade haft mer tid på mig att välja orden för den delen.

Nu blev jag mest uppspelt och svarade "vad kul" några gånger för mycket... Istället kunde jag ställt följdfrågor så att jag slapp analysera i det tysta såhär efter att vi har lagt på..

Hoppas det ringer snart...






Nu är klockan efter fyra, det är väl då de som jobbar på en skola slutar jobbet ungefär? Eller har jag fel?
Inget samtal idag inte..
Undrar varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback