Vårdagsjämning

Igår var jag hos min blivande granne.. Känns super att jag ska ha en så bra vän en trappa ner om man känner sig uttråkad =)
Det blev som många andra kvällar, god mat, gott vin och virkning en riktig myskväll. Känns overkligt att flytten är igång om en vecka men det ska bli riktigt kul. Fick en massa avlagda kastruller från mamma och pappa idag, vi delade allt på två. Jacob flyttar ut en månad efter mig så nu blir det tomt här hemma hos föräldrarna.

Ikväll ska jag iväg på grillning i vårdagsjämningens ära. Men jag tänkte äta hemma i brist på engagemang inför grillning. Men det kommer nog bli mysigt med brasa och grejer. När vi träffades inför vintersolståndet så hade vi det i alla fall supermysigt med ljus i snön =)
Frågan är bara om jag hittar dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback