Kräksjuka

Aldrig kul när man möts på jobbet av informationen att det finns kräksjuka bland tanterna och farbröderna. Plötsligt kommer psykiskt illamående över en, alla på jobbet tror plötsligt att de ska kräkas när som helst.
Jag blir inte sjuk så ofta och idag hade de två tanterna som varit magsjuka hela helgen lugnat sig lite, en hade konstat diareé dock.. kändes det som iaf :P
Så jag lever i hoppet om att jag kom undan eftersom jag inte träffat dom under de dagar de kräkts.. men inkubationstiden är nog ganska lång när det gäller magsjuka så man är väl aldrig säker.
Men med handsprit  förkläden och handskar hoppas jag att jag kommit undan..


I veckan är det lite jobb på gång men mest annat kul. Ska kika på lägenheten på tosdag, spännande =) hoppas vi ka få besked med, men nu måste den väl vara vår?
Sedan är det temahelg den 12-13 (då jag egentligen skulle jobbat men det fick jag allt tacka nej till) med Bosniengänget, det är då det släpper mellan alla och folk börjar se vilka de andra är. Ska bli trevligt. Får inte glömma att beställa de 15 pizzorna som jag skulle fixa.



Senaste amigurumifigurerna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback