Kattrumpan

Igår var jag med Johanna hela dagen nästan, hon intervjuade mig angående min syn på alkohol lite spännande. Fick tänka efter lite på hur jag själv använder mig av alkohol och varför.. man letar ibland efter ursäkter för att få dricka men jag kände nog att jag tar det lugnt iaf, inte så ofta som när jag gick i skolan tillexempel.
Sen fikade vi och virkade amigurumi. Mysigt med lite virkstudio, vi beställde plastögon ;)

Idag var jag och Sebastian och kollade på lägenheten en trappa upp. Jag tyckte den var helt okej fin =) lite sådär med badrummet men det kan nog bli snyggt. Och aprikosfärg i sovrummet kändes inte så lugnande men de kunde måla det vitt innan vi flyttade in, och det känns bättre iaf =)
På torsdag nästa vecka får vi skriva kontrakt om den nu ska bli vår. Och sen inflyttning 26 mars ungefär =) snart snart snart.
Riktigt spännande och lite overkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback