Tillbaka på bloggen?

Kanske att man ska börja skriva lite igen, det tycker Sebastian att jag ska iaf ;)
själv sitter jag och letar uppdateringar på bloggar mest hela tiden så då kanske man borde skriva själv också.

Idag är det en riktigt fin vinterdag, sol och kallt med mängder av snö. Inte så tokit ändå.
Planlösningen på lägenheten som jag och Sebastian hoppas att få damp ner i posten idag, den verkar se ut som Johannas i själva upplägget, men mer än så vet vi inte. Lite knasigt att vi hamnar i samma bostad när vi flyttar hemmifrån. Men då får man ju en fin granne att umgås med =)
Jag är lite rädd att jag hoppas för mycket, vi har sökt ganska många lägenheter som vi inte fått sedan. Men det är mest Kalmarhem med sina köer ;)

Förövrigt har jag en ständig önskan om att jag var lite mer kreativ, eller mest att jag hade ro i mig för att verkligen testa allt som jag tänker :P Orkar sällan lära mig något nytt på egen hand. Nu har jag lärt mig virka fram och tillbaka och nästa steg är att kunna skapa annat än halsdukar, något jag borde kunna lära mig ganska snabbt.
Sen har jag börjat sy lite, har min symaskin framme och då ska den ju användas med.. men en väska har jag som nästan har blivit klar, och fler ska det bli.
Det tar alltid så lång tid från tanke till genmförande, vet inte vad problemet är riktigt, tid har jag ju gott om..

Jag ser fram emot april!
Det ska börjas med en resa till underbara Bosnien, ska bli riktigt kul att komma tillbaka. Har väldigt starka minnesbilder av hur det såg ut sist och det har nog hunnit hända en hel del under de åren som gått.
När jag kommer hem så hoppas jag på att jag har en lägenhet att bo i, inflyttning samma dag som resan bär av.
Sen blir jag 20 ;) inflyttningsfest och 20års kalas kanske?

Vi får se om bloggen får nytt liv nu då.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback