Amigurumi

I går kväll hade jag fantastiskt trevligt hemma hos Johanna, det var bara vi två och överflöd av vin =)
Vi gjorde lite mat och jag skulle åka hem med bussen vid elva men vi var sugna på en fortsättning så istället gick vi till KM, ett stenkast från Johannas lägenhet, allt är ett stenkast bort när man bor i stan ;)
Helt okej trevligt på KM trots att det inte är som förr när alla man kände var där varje onsdag. Men kvällen i sin helhet var väldigt fin, kul att man kan ha så kul på bara två pers =) och kanske att jag kommer flytta in över johanna och dansa och hoppa så det ekar i lägenheten under och kanske ska jag skriv lite arga lappar i vår gemensamma tvättstuga.. eller så ska jag bli en trevlig granne, har inte bestämt mig än.

Blir nog ett fint år det här =)

Idag vaknade vi iaf och mådde inte lika väl som kvällen innan, lite slitna var vi allt men vi åt frukost och tog en sväng till garnboden och bokaffären, ingen handlade på rea men vi fick båda med oss varsen bok hem.. Nu ska det virkas amigurumi till tusen =)
Jag började på en mus när jag kom hem får se om jag kan få klart den ikväll, men det ska nog gå det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback