Åh sköna helg

Idag har jag kört bil i slask och pölar, måste komma igång bättre med körningen.. skärpning. Jag och mamma övade parkeringar och vanlig körning i korsningar och rondeller.. Vore ju skönt att bli klar innan sommaren, men det borde gå =)

Jag har satt ihop ett fotoalbum idag, ganska roligt att pilla med, men nu är det klart så långt som det går. kanske att jag ska pynta det lite mera, men vill inte köpa massa scrapbooking grejer, så jäkla dyrt.
fortsättning följer vid nästa framkallning av bilder. När det nu blir, hittade ett erbjudande som jag använde mig av, 100 gratis bilder var bara frakten jag fick betala =)
mitt rum är ett enda stort kaos nu när jag har haft tyger garner och bilder framme att knåpa med.. hade varit bättre med en sak i taget kanske ;) men otroligt skönt med lite insperation och kreativitet, men det blev verkligen allt på en gång


Snön smälter sakterligen och jag är sjukt sugen på sommar nu. Bilderna från förra årets cykelsemester på Gotland kändes väldigt inspirerande nu, lika så bilderna från festivaler och parkenkvällar. Åh vilken längtan!

Nu blir det virkning och svt-play.

första amirugumin klar ^^' verkar inte kuna vända på bilden..



Go' kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback