Söderport <3

Missade popidyll i fredags, synd.
Men jag har annat att se fram emot!!.
Fick just syn på att Kultiration ska spela på Söderport! Det är ju verkligen helt underbart!
22maj så smäller det!

Och snart är deras nya platta ute, ser helt klart fram emot den, jag hoppas budgeten kan tåla att köpa en skiva, det är ju lite tveksamt för tillfället. Det hade varit ett bra köp iaf, kultiration känns som ett band att stödja ^^
Känner att jag har skulder att betala så fort pengarna kommit in på kontot, inte så kul.. Det har blivit en ond cirkel. MEn så får det bli för jag har så mycket kul att göra, det är där pengarna hamnar, på att betala alla mina drömmar stora som små ^^ Så inget klag på ekonomin nuuu

Men nu till helgen kommer Jack, fan vad najs, och party blir det! Härligt att få hit skånepojken ^^ det var ett bra tag sedan senast, sluta jobba hela tiden jack.. ;)

Reggae night at Söderport på fredag, vet inte vad som bjuds men det blir nog najs.. Sen musik direkt och fest på lördag med!
Sjukt najs! Det händer ganska mycket nu för tiden känner jag. Jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: jola

Jag sa ju det!!!!

2009-03-25 @ 15:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback