Kärlek är för dom

Lycka lycka lycka. Just nu är jag väldigt nöjd.
Jag kan och ska leva på lycka ett bra tag framöver nu. Det är lycka som Thåström har spridit till mig.
En väldigt lyckad skiva
En ännu mer lyckad konsert
Känslan från konserten sitter kvar och den förstärks när hans röst strömmar ur mina högtalare.
Han har gjort det igen! det är nästan lite som att vara nykär när jag spelar hans nya skiva, jag känner värmen i kroppen och jag ryser när jag hör hans inlevelsefulla röst. Åh vad bra han är. "Kärlek är för dom, dom som har tur", jag nöjer mig för tillfället med känslan ifrån musiken..

Det var kul att vara tillbaka i skåne, väldigt festligt ;) Så sköna människor, synd att dom är så långt borta, men det är kul att kontakten finns kvar med i alla fall vissa av skånevännerna =)

Jag kom just hem från en trevlig fikastund med Tingeling, kul att vi har fått upp kontakten igen eller vad man ska säga, en riktigt härlig vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback